Σε μια πρόσφατη εκδήλωση, η εταιρεία κολοσσός στον κλάδο παρουσίασε την εφαρμογή της τεχνολογίας Blockchain στην επωνυμία ελαιολάδου Carbonell, η οποία επιδιώκει την παροχή πληροφοριών στους καταναλωτές σχετικά με την προέλευση του προϊόντος, προσδίδοντας διαφάνεια και εμπιστοσύνη μέσω των φιαλών της.
Ο γενικός διευθυντής της Deoleo στην Ισπανία, Victor Roig, αναφέρθηκε στην εξέλιξη της κατανάλωσης ελαιολάδου στη χώρα καθώς και την τοποθέτηση των σημάτων της τα τελευταία χρόνια. Παρά την αστάθεια των τιμών και την απώλεια 500.000 νοικοκυριών που κατανάλωναν ελαιόλαδο, η Deoleo κατάφερε να αυξήσει τον όγκο πωλήσεων κατά 14% και την αξία των πωλήσεων κατά 45%.
Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, η κατανάλωση ελαιολάδου το 2022 διαμορφώθηκε σε 289 εκ. τόνους, ενώ το 2023 μειώθηκε στους 275 εκατομμύρια τόνους. Η κατανάλωση για το 2024 έχει ήδη μειωθεί κατά 14,5% από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο.
Παρά τις δυσκολίες, η Deoleo διατηρεί την ηγετική της θέση στην αγορά του Premium EVOO σε γυάλινη συσκευασία με μερίδιο 13,2%, ενώ ο δεύτερος ανταγωνιστής (Acesur) βρίσκεται 10 μονάδες κάτω. Στην ευρύτερη κατηγορία του ελαιολάδου, η Deoleo έχει μερίδιο 10,7%, ακολουθούμενη από την Coosur με 7,2% και την Española με 3,5%. Συνολικά, το μερίδιο αγοράς της Deoleo από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο του 2024 διαμορφώθηκε στο 10,7%, έναντι 9,2% το 2023.
Τέλος, ο Victor Roig υπογράμμισε ότι η Deoleo ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές της λόγω της σαφούς δέσμευσής της στο brand και την ποιότητά του και όχι τόσο στον όγκο και στην τιμή.