Η Ιαπωνία είναι μία από τις σημαντικότερες αγορές ελαιολάδου της Ασίας, στην οποία η ζήτηση για εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο αυξάνεται σταθερά· η διοργάνωση του JOOP γίνεται στο ίδιο πνεύμα με ανάλογες ευρωπαϊκές διοργανώσεις, με επιτροπή που αποτελείται από διακεκριμένους επαγγελματίες. Στο πλαίσιο αυτό, υπάρχουν σημαντικές προοπτικές για παραγωγούς που θέλουν να αναδείξουν τα προϊόντα τους σε ένα αναγνωρισμένο περιβάλλον.
Όπως αναφέρεται στον ιστότοπο της διοργάνωσης, η μόνη προϋπόθεση για συμμετοχή είναι η συμπλήρωση μιας ψηφιακής φόρμας και η αποστολή δύο δειγμάτων EVOO: Το ένα προορίζεται για τις ανάγκες του διαγωνισμού, και το άλλο για διαδικασίες προώθησης των brands.
Σημειώνεται επίσης ότι στο πλαίσιο του φετινού διαγωνισμού, θα πραγματοποιηθεί για 3η φορά η βράβευση JOOP Design Award, η οποία ξεκίνησε το 2020: Πρόκειται για μία διάκριση η οποία αφορά το λογότυπο, την εμφιάλωση και την συσκευασία των έξτρα παρθένων ελαιολάδων, επικεντρώνεται δηλαδή στην σημασία που έχει η εμπορική εμφάνιση των προϊόντων για την επιτυχία τους.
Επισημαίνεται επίσης ότι απονομές βραβείων προβλέπονται για διάφορες κατηγορίες ελαιολάδων όπως βιολογικά, μονοποικιλίες, μεικτά, ΠΟΠ / ΠΓΕ, τα καλύτερα ανά χώρα, καθώς και άλλα είδη διακρίσεων.
Όσον αφορά το σύστημα βράβευσης, αναφέρεται μία κλίμακα πόντων βάσει της οποίας τα ελαιόλαδα με επίτευξη σκορ άνω του 8, είναι υποψήφια για διάκριση: Συγκεκριμένα, απόδοση από 8 έως 8,99 είναι για ασημένιο βραβείο («SILVER PRIZE»), από 9 έως 9,49 για χρυσό («GOLD PRIZE»), ενώ για σκορ από 9,50 έως 10,00 προβλέπεται το ανώτερο βραβείο «BEST IN CLASS».
Περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με το JOOP μπορείτε να βρείτε εδώ.
Στην φόρμα συμμετοχής για την αποστολή δειγμάτων μπορείτε να πλοηγηθείτε από εδώ.