Τα καθημερινά events γευσιγνωσίας αναδεικνύουν τον πλούτο της ελληνικής γαστρονομίας, κεντρίζουν το ενδιαφέρον των αγοραστών καθώς γίνεται σημείο συνάντησης. Έτσι, με τη συμμετοχή στην έκθεση Sial Paris δίνεται η ευκαιρία να είναι συγκεντρωμένος όλος ο κλάδος των τροφίμων και προσφέρεται η δυνατότητα να ενημερώνονται οι εκθέτες πώς διαμορφώνεται η αγορά.
Η E–LA–WON πάντα με άξονα την καινοτομία λανσάρει στο Παρίσι δύο νέα προϊόντα:
- την «Ευδαιμονία», αφιλτράριστο πρωτόλαδο σε Magnum φιάλη γίγας των 1,5 λίτρων Limited Edition σε 1001 συσκευασίες. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα εμφανίζεται ελαιόλαδο σε μεγάλη γυάλινη φιάλη με πνοή-ανάσα αζώτου, ώστε να διατηρεί τα χαρακτηριστικά του φυσικού χυμού της ελιάς. Ο Αριστοτέλης στα «Ηθικά Νικομάχεια» όρισε την «ευδαιμονία» ως το υψηλότερο ανθρώπινο αγαθό, ως τέτοιο λοιπόν αξίζει να το δοκιμάσει ο καταναλωτής, καθώς θεωρείται και μία ωραία λύση ως δώρο γιορτών να στολίζει το γιορτινό τραπέζι.
- την «Αύρα» all time classic άρωμα-κολώνια από άνθη ελιάς, ωδή στο ιερό δέντρο, μία υπέροχη καθημερινή φρεσκάδα με διακριτικό άρωμα για άνδρες και γυναίκες.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Ιωάννης Καμπούρης, επισημαίνει «ως ζωντανός οργανισμός η E–LA–WON, που ποτέ δεν σταματά να εξελίσσεται, επιδιώκει τη συνεχή βελτίωση με πρωτοτυπία και καινοτομία αφήνοντας το αποτύπωμά της στη διαδρομή της επιχειρηματικότητας».