Ήταν το 1897 όταν ο ∆ιανέλλος Γεωργούδης, ζώντας στο Νότιο Πήλιο είχε µια απλή ιδέα: Να συσκευάσει την ποιότητα και τη γεύση της ελληνικής ελιάς. Το 1912 χτίζεται η πρώτη µονάδα παραγωγής στην Κάτω Γατζέα Πηλίου, απ’ όπου ξεκινούν και οι πρώτες εξαγωγές σε µεγάλα ξύλινα βαρέλια. Τις δεκαετίες του 1920 και 1930 καλλιεργούνται όλο και µεγαλύτερες εκτάσεις µε ελαιόδεντρα στην περιοχή γύρω από τη µονάδα παραγωγής, µε τη συγκοµιδή και τη συντήρηση να γίνονται µε τον παραδοσιακό τρόπο.
Η µετεγκατάσταση σε νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις το 2005 στην Βιοµηχανική Περιοχή του Βόλου έδωσε τη δυνατότητα στην επιχείρηση, µέσω των νέων αυτοµατοποιηµένων γραµµών παραγωγής, να ανταπεξέλθει στη συνεχώς αυξανόµενη ζήτηση. Η εφαρµογή πρότυπων συστηµάτων ποιότητας και η πιστοποίηση µε ISO 9001, ISO 22000, ISO 22005, BRC, IFS εξασφαλίζουν την άριστη ποιότητα των προϊόντων. Αυτό δείχνουν και τα πολυάριθµα βραβεία στους διεθνείς διαγωνισµούς ποιότητας και καινοτοµίας τροφίµων, µε το πρώτο να απονέµεται από τη 2η ∆ιεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης το 1927.
Η τέταρτη γενιά Γεωργούδη
Με την παρουσία της τέταρτης γενιάς της οικογένειας Γεωργούδη, η εταιρεία εξάγει σε περισσότερες από 50 χώρες ελληνικές ελιές, εξαιρετικής ποιότητας. Ανάµεσα τους βρίσκονται οι ΗΠΑ, Καναδάς, Γερµανία, Αυστρία, Αγγλία, Αυστραλία και πολλές άλλες. Τα προϊόντα που διατίθενται µε την επωνυµία «PARTHENON» περιλαµβάνουν ελιές Καλαµών, Χαλκιδικής, Αµφίσσης, πάστες ελιάς αλλά και βιολογικές ελιές αποτυπώνοντας την αυξανόµενη ζήτηση που υπάρχει στις αγορές του εξωτερικού για τη συγκεκριµένη κατηγορία τροφίµων. Σηµαντική δραστηριότητα της εταιρείας αποτελεί και η συσκευασία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, µε πελάτες µεγάλες αλυσίδες λιανικής και εισαγωγείς τροφίµων σε παγκόσµιο επίπεδο.
Βασική φιλοσοφία της επιχείρησης αποτελεί η εδραίωση µακροχρόνιων συνεργασιών. Με τους ελαιοπαραγωγούς οι οποίοι ασπάζονται τη φιλοσοφία της επιχείρησης για παραγωγή προϊόντων ανώτερης ποιότητας, µε τους εργαζοµένους, πολλοί δεύτερης και τρίτης γενιάς, οι οποίοι αποτελούν την κινητήρια δύναµη της συνεχούς ανάπτυξης που παρουσιάζει και µε τους καταναλωτές και πελάτες του εξωτερικού που έχουν δηµιουργηθεί δυνατοί δεσµοί συνεργασίας.
Η στροφή ολοένα και περισσότερων καταναλωτών σε όλο τον κόσµο στην Μεσογειακή διατροφή αποτελεί σηµαντική ευκαιρία για τον ελληνικό αγροδιατροφικό τοµέα, αλλά και για µια εταιρεία όπως η ΓΕΩΡΓΟΥ∆ΗΣ ΑΕ, της οποίας το 95% των πωλήσεων κατευθύνεται σε αγορές του εξωτερικού. Παρά τα προβλήµατα που δηµιουργεί το δύσκολο οικονοµικό περιβάλλον, η εταιρεία προχωρά έχοντας ως στόχο την περαιτέρω διείσδυση σε νέες αγορές, την ανάπτυξη καινοτόµων προϊόντων και την εδραίωση του brand «PARTHENON» ως συνώνυµο της εξαιρετικής ελληνικής ελιάς.