Με αυτό τον τρόπο θεωρητικά έχει καταφέρει να έχει μια πολύπλευρη συλλογή με διαφορετικές εντάσεις στα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά των προσφερόμενων ελαιολάδων του.
Μπορεί βέβαια όλη αυτή η εικόνα να ξενίζει ακόμη επί ελληνικού εδάφους, αν και αρκετές αντίστοιχες προσπάθειες ήδη λειτουργούν με μεγάλη επιτυχία και επισκεψιμότητα, προσφέροντας μια ομολογουμένως πρωτόγνωρη εμπειρία. Με το δεδομένο ότι είναι δύσκολο κάποιος να έρθει σε μια πρώτη επαφή με τη γευσιγνωσία του ελαιολάδου, αν δεν το επιδιώξει από μόνος του, η ολοένα και συχνότερη διοργάνωση τέτοιων εκδηλώσεων καθιστά πιο οικεία αυτή την εμπειρία σε όλο περισσότερους ανθρώπους.
Κατεβάστε και ξεφυλλίστε σε υψηλή ανάλυση το Top 50 του Ελαίας Καρπός
Κάτι αντίστοιχο συνέβη και στην πρόσφατη έκθεση «Food & Drinks by Detrop» , που έλαβε χώρα από 1-3 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης μέσω του θεματικού αφιερώματος Golden Olive. Εκεί, σε ένα ζωηρό Olive Oil Bar με καθοδηγητές τον Παναγιώτη Παπανικολόπουλο και τον Κωνσταντίνο Τσορώνη, τη συμβουλευτική ομάδα Oliverse, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν ολόφρεσκα εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα που είχαν προλάβει να εμφιαλωθούν πολύ πρώιμα για να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό ελαιολάδου «ΟΜΦΑΚΙΟΝ EVOO TROPHY» που διοργανώθηκε από τη Λέσχη Φιλαίος.
Σημαντικό είναι να αναφερθεί ότι ένα Olive Oil Bar, πέραν από μια κλασική γευσιγνωσία, θα πρέπει να προσφέρει και μύηση των επισκεπτών στη γαστρονομία του ελαιολάδου. Δηλαδή τηρώντας τις βασικές αρχές του food pairing, καλό θα ήταν να συνδυαστούν διαφορετικές ποικιλίες με τα πιο κατάλληλα γευστικά παντρέματα, ώστε όλη η εμπειρία να γίνει πιο κατανοητή αλλά και δελεαστική.
Πολλαπλά οφέλη για τον παραγωγό
Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι ένας παραγωγός ελαιολάδου έχει πολλαπλά οφέλη από τη συμμετοχή των προϊόντων του σε μία αντίστοιχη λίστα κι αυτό γιατί είναι πιο άμεση η γνωριμία του καταναλωτικού κοινού με αυτά, σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο που είναι η απρόσωπη πώλησή τους σε ένα delicatessen ή σε ακόμη κι ένα εξειδικευμένο e-shop. Με αυτό τον τρόπο τελικά ένας τυχαίος επισκέπτης γίνεται άμεσα εν δυνάμει μελλοντικός αγοραστής ενός EVOO, που θα τον γοητεύσει με τα γευστικά και τα αρωματικά χαρακτηριστικά, τα οποία υπό άλλες συνθήκες δεν θα ήταν σε θέση να ανακαλύψει.