Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Το ισπανικό ελαιόλαδο κατά μέσο όρο στα 17,6 δολάρια το λίτρο στις ΗΠΑ

Τα τελευταία χρόνια, οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν γίνει η μεγαλύτερη αγορά εισαγωγής συσκευασμένου ελαιόλαδου στον κόσμο, με αγορές πάνω από 300.000 τόνους ετησίως. Και με μια αξία αγοράς ανά λίτρο σημαντικά υψηλότερη από αυτήν των πιο ώριμων καταναλωτικών αγορών στην ΕΕ.

Επομένως, υπάρχει αυξανόμενο ενδιαφέρον από μεγάλες ισπανικές εταιρείες συσκευασίας και συνεταιρισμούς σε αυτή την αγορά, με μεγάλες διαφορές μεταξύ της ανατολικής και δυτικής ακτής, αλλά και των τελωνειακών διαδικασιών τους. Όπου πάνω από όλα η τιμή που καταβάλλεται ανά λίτρο, παρά τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό και την εμπορική πίεση των τελευταίων τριών ετών που ανάγκασε τα περιθώρια να μειωθούν, μπορεί να ανταμείψει τους εξαιρετικούς όγκους εξαγωγής.

Οι ισπανικές μάρκες του έξτρα παρθαίνου ελαιόλαδου κερδίζουν όλο και περισσότερη αγορά στις ΗΠΑ. Και αυτό, ενώ σε κρίσιμες πολιτείες όπως η Νέα Υόρκη, η Γεωργία ή η Φλόριντα, η μέση τιμή του κυμαίνεται από 12,47 δολάρια έως 18,15 δολάρια, σε πολιτείες όπως το Όρεγκον, η Ουάσιγκτον ή η Μίσιγκαν, αυτό το προϊόν τοποθετείται σε ένα πιο premium τομέα με τιμές περίπου 25 δολάρια ανά λίτρο, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση Entrii που πραγματοποιήθηκε από το IA και το Big Data startup που εφαρμόζεται στη διεθνοποίηση των αγορών, Entrii Analytics.

Σύμφωνα με την ανάλυσή του, οι ισπανικές μάρκες που ηγούνται στη δημοτικότητα με τα προϊόντα τους Ισπανικής προελεύσεως είναι το «Hispaniola», το «Jose’s» και το «Pompeian». Η μελέτη έχει αναλύσει δεδομένα από 1.058 αναφορές που διατίθενται στην αγορά, και 274 μάρκες από τις 26 χώρες που διαθέτουν έξτρα παρθένο ελαιόλαδο στις ΗΠΑ τον τελευταίο χρόνο.

Σύμφωνα με αυτήν την έκθεση, οι κύριοι ανταγωνιστές των ισπανικών μαρκών του έξτρα παρθένου ελαιόλαδου είναι, πρώτον, οι αμερικανικές μάρκες, με 39,5% των μαρκών που διατίθενται στα ράφια και, δεύτερον, οι ιταλικές με 23,7%. Η Ισπανία βρίσκεται τρίτη, με 14,2% των μαρκών που διατίθενται στη γραμμή. Ακολουθεί η Ελλάδα, τέταρτη, με 5,11%, ενώ το υπόλοιπο 18% διανέμεται από Μαρόκο, Αίγυπτο, Γαλλία, Ισραήλ, Λίβανο, Βραζιλία, Χιλή ή Γερμανία.

Ένα άλλο από τα συμπεράσματα αυτής της έκθεσης της Entrii, είναι η αυξανόμενη ζήτηση για οργανικό έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, από οργανικές καλλιέργειες ισπανικής προέλευσης, στην αμερικανική αγορά. Αν και το οργανικό ιταλικό έξτρα παρθένο ελαιόλαδο έχει μια μέση τιμή των 30,80 δολαρίων ανά λίτρο και το ελληνικό είναι 42,91 δολάρια, το ισπανικό φτάνει ήδη σε μια μοναδική και πολύ ανταγωνιστική πρόταση αξίας, με μια μέση τιμή των 19,73 ευρώ ανά λίτρο.

Όσον αφορά τους χρόνους πώλησης, η ανάλυση αποκαλύπτει μια ενδιαφέρουσα δυναμική. Έτσι, ενώ η μέση τιμή του ισπανικού έξτρα παρθένου ελαιόλαδου στο offline κανάλι είναι 17,61 δολάρια, η μέση τιμή για τις πωλήσεις στο διαδίκτυο ανέρχεται σε 24,57 δολάρια ανά λίτρο. Με τον ίδιο τρόπο, οι πιο εμπορευματοποιημένες μορφές στην αμερικανική αγορά είναι οι φιάλες του μισού λίτρου, κυρίως. Παρόλο που στην πολιτεία της Φλόριντα υπάρχει αύξηση της προσφοράς και σε μορφή 1 λίτρου.

Σχετικά με αυτά τα στοιχεία, ο διευθύνον σύμβουλος της Entrii Analytics, Rodrigo Fabeiro, εξηγεί πώς «η αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών προσφέρει ευκαιρίες άνευ προηγουμένου για το ισπανικό έξτρα παρθένο ελαιόλαδο. Με την αυξανόμενη ζήτηση για υγιεινά, οργανικά και υψηλής ποιότητας προϊόντα, είναι ο τέλειος χώρος για τις ισπανικές μάρκες να λάμψουν.»

Ωστόσο, «οι ισπανικές μάρκες πρέπει να λάβουν υπόψη μια σειρά συστάσεων όταν εισέρχονται σε αυτήν. Καταρχάς, να κάνουν μια πολύ συγκεκριμένη τμηματοποίηση των αγορών στοχεύοντας σε συγκεκριμένες εξειδικευμένες θέσεις, όπως οι καταναλωτές που αναζητούν οργανικά και βιώσιμα προϊόντα. Δεύτερον, να καθιερώσουν στρατηγικές συνεργασίες και συμμαχίες με τοπικούς λιανοπωλητές για να αυξήσουν την ορατότητα και τη διανομή. Και τέλος, να οργανώσουν εκδηλώσεις και εργαστήρια για να ενημερώσουν τον καταναλωτή για τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη τους,» δηλώνει ο Rodrigo Fabeiro.

Πηγή: revistaalmaceite.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Τα δύο κορυφαία προϊόντα της Λέσβου, ήτοι το ελαιόλαδο και το ούζο, συνδυάζει το νέο αρωματικό ελαιόλαδο με αστεροειδή γλυκάνισο της Protoulis Master Olive...

REPORTS

Το βραβευμένο ελαιόλαδο "Ελαιώνες Μπεχράκη" σε premium συσκευασία αποτελεί την ιδανική επιλογή για ξενοδοχεία και εστιατόρια που επιθυμούν να προσφέρουν στους πελάτες τους μια...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Γευσιγνωσία ελαιόλαδου με τον chef Αριστοτέλη Μέγκουλα στο Ίδρυμα Β&Ε Γουλανδρή και άλλους είκοσι συμμετέχοντες που θα λάβουν μέρος στην εκδήλωση και θα έχουν...

REPORTS

Ολοκληρώθηκε την Κυριακή 9 Μαρτίου ο Διεθνής Διαγωνισμός Ποιότητας Εξαιρετικών Παρθένων Ελαιολάδων «I.O.O.C. KOTINOS 2025» που διοργανώνεται επί σειρά ετών από την Λέσχη Φίλων...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Σάρκα και οστά θα λάβει το επόµενο χρονικό διάστηµα ο κοινός σχεδιασµός των υπουργείων Αγροτικής Ανάπτυξης και Οικονοµικών για πλήρη διαφάνεια στα θεµελιώδη στοιχεία...

REPORTS

Εβδοµάδα πόλωσης η περασµένη για τον ελαιοκοµικό τοµέα, µε την ιταλική αγορά να αντιστέκεται και να ανακτά περίτεχνα τα 9 ευρώ για τα (λίγα)...

REPORTS

Σε μια αντισυμβατική τοποθεσία ελαιοκαλλιέργειας, ο ιδρυτής της Oasis Olives αντιμετωπίζει ένα εξαιρετικό σύνολο προκλήσεων με το πρόβλημα των μειωμένων ωρών ψύχους να καραδοκεί...

ΕΛΑΙΩΝΑΣ

Η βιολογική γεωργία εξετάζει εναλλακτικές λύσεις για την καταπολέμηση του δάκου, όπως ο χαλκός, η καολίνη και η πρόπολη, με στόχο τη μείωση των...