Χρυσό βραβείο για την ποιότητα του ελαιόλαδου και Χάλκινο βραβείο για τον σχεδιασμό της κεραμικής συσκευασίας για το λάδι Bιώσας στον διαγωνισμό Gourmet Exhibition 2021 που διοργανώνεται από το 2016 στη Θεσσαλονίκη.
Η διάκριση αυτή έχει μεγάλη σημασία γιατί κρίθηκε από 100 κριτές και διαγωνίστηκε ανάμεσα σε 880 προϊόντα, το λάδι Bιώσας άγγιξε το απόλυτο στις κρίσεις λαμβάνοντας βραβεία και στις δύο κατηγορίες συμμετοχής, επομένως η πλήρως καθετοποιημένη παραγωγική διαδικασία που ακολουθεί το λάδι βιώσας από το 2010 με συμμετοχή σε κάθε στάδιο δημιουργίας του προϊόντος επισφραγίζεται με την συγκεκριμένη διάκριση διττώς.
Βέβαια ένα δίκτυο συνεργατών κατέστησε τη βράβευση μονόδρομο, ξεκινώντας από τον Αγροτικό Συνεταιρισμό Στέρνας Μεσσηνίας που υπομένει τις ιδιαιτερότητές της, τον Νικόλα Κουτσούκο -Χημικό & ιδρυτή του Σχολείου Ελιάς και Ελαιολάδου Καλαμάτας- που απομονώνει την ουσία, την αποκωδικοποιεί, οδηγώντας προς τη βράβευση και τους ΗΑΚΑΗ ceramics (Γ. Βαβάτση | Ι.Τσίρου) που δημιουργούν στο χέρι, ένα-ένα τα κεραμικά μπουκάλια υπερθεματίζοντας τη μοναδικότητα του τελικού προϊόντος.”
Τα Specialist Awards της Gourmet Exhibition, είναι ένας διαγωνισμός ποιότητας των ελληνικών τυποποιημένων προϊόντων, που διοργανώνεται στην Ελλάδα. Το πάνελ των κριτών απαρτίζεται από ένα μεγάλο δίκτυο έμπειρων κι εξειδικευμένων γευσιγνωστών και επαγγελματιών.
Στόχος των βραβείων είναι η ανάδειξη των εκλεκτότερων ελληνικών προϊόντων και του ελληνικού brand name. Τα καλύτερα ελληνικά προϊόντα διαγωνίζονται, για μια θέση, στα ράφια του κόσμου μέσα από μια σύγχρονη, αξιόπιστη και ακέραια διοργάνωση βραβείων.
Αναλυτικά το δελτίο τύπου της εταιρείας γράφει:
Για την κατηγορία ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΡΘΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ (Ladi Biosas |||| λάδι βιώσας) κέρδισε το ΧΡΥΣΟ ΒΡΑΒΕΙΟ με βαθμολογία 87,4
”Συγχαρητήρια! Ένα ε.π. Ελαιόλαδο με πλούσια αρώματα όπως πιπέρια, βότανα, λουλούδια στη μύτη και βότανα, λουλουδια στο στόμα. Αναλυτική ετικέτα σύμφωνα με τη νομοθεσία των ΗΠΑ.”
Για την κατηγορία ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ / BRANDING (Ladi Biosas |||| λάδι βιώσας) κέρδισε το ΧΑΛΚΙΝΟ ΒΡΑΒΕΙΟ με βαθμολογία 66,7
”Πολύ όμορφη συσκευασία για ελαιόλαδο. Ωραίο αφήγημα, branding και τελικό αποτέλεσμα.”