Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Άνοδος για το βιώσιμο μάρκετινγκ στον τομέα του ελαιολάδου

Οι εταιρείες επενδύουν περισσότερο στο βιώσιμο μάρκετινγκ και οι καταναλωτές δίνουν προσοχή.

Αν και δεν υπάρχουν ποσοτικά δεδομένα σχετικά με το μάρκετινγκ βιωσιμότητας στον τομέα του ελαιολάδου, μια σειρά από έρευνες και μελέτες δείχνουν ότι οι επιχειρήσεις όλων των τύπων εστιάζουν περισσότερο στη βιωσιμότητα και οι καταναλωτές ανταποκρίνονται.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2022, σε 1.000 εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο, τη Γερμανία, την Ισπανία και τη Γαλλία, σχεδόν το ένα τρίτο των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ξοδεύουν, ήδη, περισσότερα σε εκστρατείες μάρκετινγκ βιωσιμότητας από ότι στις κανονικές. Επιπλέον, το 74% δήλωσε ότι θα αυξήσει τις δαπάνες για βιώσιμο μάρκετινγκ τα επόμενα χρόνια. Μόνο το 1,3 τοις εκατό είπε ότι οι δαπάνες τους πιθανότατα θα μειωθούν εκείνη την περίοδο.

Η έρευνα ρώτησε, επίσης, γιατί οι εταιρείες επένδυσαν σε βιώσιμες στρατηγικές μάρκετινγκ. Σχεδόν το 21 τοις εκατό των ερωτηθέντων είπαν ότι το έκαναν για να βελτιώσουν την εικόνα της επωνυμίας τους, ενώ το 18 τοις εκατό είπε ότι ήλπιζε σε αύξηση των πωλήσεων. Από την άλλη, μόνο το 14 τοις εκατό των ερωτηθέντων δήλωσε ότι επένδυε σε βιώσιμες στρατηγικές μάρκετινγκ επειδή πίστευε ότι ήταν το σωστό.

Στοιχεία της αύξησης των δαπανών για το μάρκετινγκ βιωσιμότητας προέρχονται από μια ξεχωριστή έρευνα καταναλωτών από τη συμβουλευτική εταιρεία Simon-Kucher & Partners. Εκείνη διαπίστωσε ότι το 71 τοις εκατό των ερωτηθέντων είχαν βιώσει μέτριες ή σημαντικές αλλαγές στην αγοραστική τους συμπεριφορά τα τελευταία πέντε χρόνια προς πιο βιώσιμες επιλογές. Αξιωματούχοι μάρκετινγκ σε μερικούς από τους μεγαλύτερους παραγωγούς και πωλητές ελαιολάδου στον κόσμο φαίνεται να έχουν δει την έρευνα, εκμεταλλευόμενοι τα πολλά καλά της αειφορίας της παραγωγής ελαιολάδου.

Τον Μάιο, η Deoleo, ο μεγαλύτερος εμφιαλωτής ελαιολάδου στον κόσμο, ξεκίνησε μέρος της νέας στρατηγικής βιωσιμότητας, εισάγοντας ετικέτες «αειφόρου προέλευσης» και «βιώσιμo» στις εμβληματικές μάρκες της, Bertolli και Carapelli. Σύμφωνα με την ίδια, τα μπουκάλια ελαιολάδου που φέρουν αυτές τις ετικέτες προέρχονται από τους ελαιώνες και τα ελαιοτριβεία, με βάση το πρωτόκολλο βιωσιμότητας της εταιρείας, και εμφιαλώνονται σε ανακυκλωμένο πλαστικό. Η αειφορία ήταν στο επίκεντρο της Deoleo για λίγο.

Έπειτα, η Pompeian, ένας από τους μεγαλύτερους παραγωγούς ελαιολάδου στον κόσμο, που ανήκει 100 τοις εκατό σε αγρότες, έγινε πρόσφατα ο πρώτος παραγωγός ελαιολάδου που έλαβε την πιστοποίηση βιώσιμης καλλιέργειας της SCS Global Service για τους ελαιώνες της στην Καλιφόρνια. Σύμφωνα με την Paula Lopes, αντιπρόεδρο βιωσιμότητας, ποιότητας και έρευνας και ανάπτυξης της Pompeian, η εταιρεία εφάρμοσε πρακτικές για τη βελτίωση της βιοποικιλότητας στα ελαιοκομεία της, προωθώντας την αυτόχθονη φυτική κάλυψη και προστατεύοντας τους επικονιαστές. Η Pompeian προωθεί τη βιώσιμη γεωργία με βάση την ανάγκη του κλάδου να μετριάσει τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, οι οποίες γίνονται ολοένα και πιο διαδεδομένες σε ολόκληρο τον ελαιοκομικό κόσμο.

Σύμφωνα και με μια μετα-ανάλυση 42 άρθρων που δημοσιεύθηκαν σε περιοδικά και αφορούσαν τις επιπτώσεις των ετικετών βιωσιμότητας στη συμπεριφορά των καταναλωτών, φαίνεται οι ετικέτες ελαιολάδου που εστιάζουν στην οικονομική βιωσιμότητα επιτυγχάνουν την υψηλότερη προθυμία πληρωμής. Ερευνητές διαπίστωσαν, μάλιστα, ότι οι «βιολογικές» ετικέτες είχαν υψηλότερο αντίκτυπο προστιθέμενης αξίας από τις περιβαλλοντικά εστιασμένες ετικέτες βιωσιμότητας.

Πηγή: OliveOilTimes

Σχετικά Άρθρα

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

Follow us on Social Media facebookFollow us on Social Media facebook

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

Follow us on Social Media facebookFollow us on Social Media facebook

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

Follow us on Social Media facebookFollow us on Social Media facebook

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

Follow us on Social Media facebookFollow us on Social Media facebook

Διαβάστε επίσης

ΕΛΑΙΩΝΑΣ

Η βιολογική γεωργία εξετάζει εναλλακτικές λύσεις για την καταπολέμηση του δάκου, όπως ο χαλκός, η καολίνη και η πρόπολη, με στόχο τη μείωση των...

REPORTS

Σε μια αντισυμβατική τοποθεσία ελαιοκαλλιέργειας, ο ιδρυτής της Oasis Olives αντιμετωπίζει ένα εξαιρετικό σύνολο προκλήσεων με το πρόβλημα των μειωμένων ωρών ψύχους να καραδοκεί...

REPORTS

Η παραγωγή της ελιάς εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την λίπανσή της. Επίσης και η ποιότητα της παραγωγής εξαρτάται σημαντικά από την λίπανσή της...

REPORTS

Η ενσωμάτωση φύλλων ελιάς στη διαδικασία παραγωγής μπορούν να αυξήσουν τη συγκέντρωση και τη διάρκεια ζωής του έξτρα παρθένου ελαιολάδου, όπως υποστηρίζουν Ιταλοί επιστήμονες.