Η δεύτερη γενιά, Μαρία Μαλλιωτάκη και Γιώργος Νικολαράκης πήρε την σκυτάλη εξελίσσοντας τις παραδοσιακές µεθόδους παραγωγής και εισάγοντας νέες τεχνολογίες που εξασφάλιζαν την αειφορία και την υψηλή ποιότητα. Με όραµα τη διάδοση της κρητικής κουλτούρας, η οικογένεια άρχισε να προωθεί το ελαιόλαδο Elasion στις διεθνείς αγορές, φέρνοντας τη γεύση της Κρήτης σε όλο τον κόσµο.
Σήµερα, η τρίτη γενιά της οικογένειας, µε την ίδια αφοσίωση και µεράκι, συνεχίζει την παράδοση, συνδυάζοντας την κληρονοµιά µε την καινοτοµία.
Διαβάστε και ξεφυλλίστε σε υψηλή ανάλυση το TOP 50 του Ελαίας Καρπός
Αυθεντικότητα και ποιότητα
Σύµφωνα µε τη διευθύντρια πωλήσεων της εταιρείας, Εµµανουέλα Λαµπίρη, το όραµα της Elasion είναι να παραµείνει σύµβολο αυθεντικότητας και ποιότητας, προσφέροντας στους καταναλωτές ένα εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο που αντικατοπτρίζει την ιστορία και τις αξίες της οικογένειας και της Κρητικής γης. «Οραµά µου είναι να καταστεί η Elasion ένα από τα πιο αναγνωρισµένα brands ελαιολάδου παγκοσµίως, γνωστό για την ποιότητά του και τη βαθιά του σύνδεση µε την κρητική γη» σηµειώνει χαρακτηριστικά η ίδια.
Η εταιρεία, που προσφέρει µονοποικιλιακό ελαιόλαδο από Κορωνέικες ελιές, αποκλειστικά από επιλεγµένους ελαιώνες στην Κρήτη, στοιχεύει στη διεθνή ανάπτυξή της, η οποία βασίζεται σε δύο άξονες: την οικοδόµηση ισχυρών συνεργασιών και τη συνεχή παρουσία σε διεθνείς εκθέσεις τροφίµων. Επίσης, διατηρεί σταθερές σχέσεις µε διανοµείς και χονδρέµπορους που επιθυµούν να προωθήσουν ένα αυθεντικό ελληνικό προϊόν στις δικές τους αγορές. Ήδη διατηρεί παρουσία στην Ευρώπη ενώ αγορές-στόχοι για την Elasion αποτελούν η Ασία και η Βόρεια Αµερική. «Πιστεύουµε πως το ελαιόλαδό µας έχει τη δυνατότητα να αναδειχθεί σε βασικό προϊόν υγιεινής διατροφής παγκοσµίως», τονίζει η ίδια.
Η υπεραξία της προέλευσης
«Η αγορά ελαιολάδου είναι άκρως ανταγωνιστική, ιδιαίτερα σε χώρες µε ισχυρή παραγωγή, όπως η Ισπανία και η Ιταλία. Μια από τις µεγαλύτερες προκλήσεις, τονίζει η κυρία Λαµπίρη, είναι να εκπαιδεύσουµε το κοινό στις διαφορές µεταξύ των ποιοτήτων ελαιολάδου και να δείξουµε τι κάνει το δικό µας προϊόν µοναδικό. ∆ίνουµε µεγάλη έµφαση στη διαφάνεια και στην επικοινωνία της προέλευσης και της διαδικασίας παραγωγής».