Σήµερα το έξτρα από Κορωνέικη που παράγουν και εµπορεύονται η Μπέττυ Στρατικοπούλου και ο Γιώργος Τριανταφυλλίδης, συνεταίροι µε ίσα µερίδια στο εγχείρηµα, βρίσκεται σε περίπου 50 σηµεία πώλησης κυρίως στην Ευρώπη, παράλληλα µε επιλεγµένα σηµεία υψηλής προβολής εντός Ελλάδας, κάτι που η κυρία Στρατικοπούλου θεωρεί απαραίτητο για την ταυτότητα του προϊόντος.
Σύµφωνα µε την ανήσυχη επιχειρηµατία το ελληνικό ελαιόλαδο έχει κερδίσει έδαφος και αναγνωρισιµότητα την τελευταία δεκαετία στις διεθνείς αγορές παρά το γεγονός ότι η οικονοµική κρίση επέφερε σηµαντικό πλήγµα στο επιχειρηµατικό κλίµα. «Στη διάρκεια της κρίσης υπήρχε δυσπιστία, οι πελάτες δεν εµπιστεύονταν ελληνικές επιχειρήσεις γιατί φοβούνταν µην χάσουν τα λεφτά τους ενώ εµείς αντίστοιχα δυσκολευόµασταν να δώσουµε πίστωση», θα πει η Μπέττυ Στρατικοπούλου. Κλειδί για να ανοίξουν δρόµους στάθηκαν οι γευσιγνωσίες που οργάνωναν στα σηµεία πώλησης στο εξωτερικό µε προϊόν που διέθεταν δωρεάν προκειµένου να εκπαιδεύσουν τους δυνητικούς καταναλωτές. Σηµαντική επίδραση στην ανάπτυξη συνεργασιών είχε και η συµµετοχή σε εκθέσεις στις οποίες όµως χρειάστηκε να δώσουν το παρόν για συνεχόµενες χρονιές ωσότου ωριµάσει το κλίµα και να κλείσουν συµφωνίες.
«Σήµερα διαχειριζόµαστε ένα τονάζ γύρω στους 15 τόνους και διευρύνουµε το πελατολόγιό µας µε περίπου 2-3 νέους πελάτες το χρόνο», θα πει η κυρία Στρατικοπούλου.
Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το τεύχος 979 της Agrenda:
Ώθηση στις πωλήσεις έδωσε το repackaging
Μεγάλη ώθηση στο προϊόν έδωσε η νέα συσκευασία µε την οποία αναβάθµισαν την εικόνα του προϊόντος το 2015. Η φιλοσοφία της λευκής µίνιµαλ φιάλης είναι να αναδείξει το ελαιόλαδο ως προϊόν αγνό που προκύπτει απευθείας από το δέντρο ενώ ο καρπός παρουσιάζεται µε ένα στεφάνι το οποίο παραπέµπει στην ιερή διάσταση της ελιάς. «Είµαστε πολύ ευχαριστηµένοι από τη συνεργασία µε τον Νίκο Κατριβάνο που σχεδίασε την συσκευασία η οποία αποσπά σταθερά διακρίσεις σε διαγωνισµούς. Το αποτέλεσµα είναι πολύ ισορροπηµένο και παρότι τραβά την προσοχή δεν παραπέµπει σε προϊόν πολυτελείας όπως ένα άρωµα ή ένα ακριβό ποτό», θα πει η κυρία Στρατικοπούλου και συνεχίζει «δεν επιθυµούσαµε να προωθήσουµε το ελαιόλαδο ως δώρο διότι ως µικρή εταιρεία βασιζόµαστε στον όγκο πωλήσεων. Θέλουµε ο κόσµος να φάει και να ξαναφάει ελαιόλαδο και να έχουµε επανάληψη στην πώληση, κάτι που έχουµε επιτύχει». Η επιλογή της συσκευασίας ακολούθησε και τις επιθυµίες των πελατών «αφού καταλήξαµε σε τρεις προτάσεις, συµβουλευτήκαµε κάποιους πελάτες που είναι µόνιµοι και µας στηρίζουν µε µεγάλες ποσότητες. Μαζί επιλέξαµε τη σηµερινή συσκευασία ώστε να µπορέσουν κι αυτοί να υποστηρίξουν το προϊόν καλύτερα στους δικούς τους πελάτες, αναφέρει η ίδια.
Κορωνέικη και Μαυρολιά από δέντρα 60 ετών
Οι ελαιώνες της Beliá αποτελούνται από 100 στρέµµατα κυρίως Κορωνέικης και σε µικρότερο ποσοστό Μαυρολιάς στους πρόποδες του όρους Αιγάλεω κοντά στο Μουζάκι Μεσσηνίας. Τα δέντρα που είναι ηλικίας µέχρι 60 χρόνων βρίσκονται σε επικλινή εδάφη σε υψόµετρο 460 µέτρων και η καλλιέργεια είναι ξερική. Σχολιάζοντας την µεγάλη ανακατάταξη της αγοράς του ελαιόλαδου κατά την τελευταία διετία η κυρία Στρατικοπούλου σηµειώνει: «‘Έχει υποχωρήσει η αγοραστική δύναµη του κοινού αλλά και η κλιµατική αλλαγή είναι πραγµατικότητα όπως και η έλλειψη εργατικών αλλά και οι αυξήσεις σε εισροές. Άρα, λοιπόν, η τιµή κατά τη γνώµη µου αποκλείεται να ξαναπέσει κάτω από 6-7 ευρώ στον παραγωγό, που σηµαίνει ότι το ελαιόλαδο δεν θα είναι ποτέ πια τόσο φτηνό όσο ήταν».