Όλα ξεκίνησαν από την οικογενειακή επιχείρηση ελαιολάδου
Η Κατερίνα Παπαϊωάννου ξεκίνησε το ταξίδι της στον κόσµο του ελαιολάδου από την οικογενειακή επιχείρηση στην Αθήνα, η οποία ασχολούνταν µε την τυποποίηση ελαιολάδου και τη συσκευασία βρώσιµων ελιών Καλαµών στη Μάνη. Από νωρίς, απέκτησε πρακτική εµπειρία και παράλληλα σπούδαζε Πληροφορική και αργότερα ολοκλήρωσε ένα MBA στη ∆ιοίκηση Επιχειρήσεων. Αυτή η διεπιστηµονική προσέγγιση τη βοήθησε να αναπτύξει µια ολοκληρωµένη κατανόηση των επιχειρηµατικών και εµπορικών απαιτήσεων, ενώ η επιµόρφωσή της συνεχίστηκε µε εξειδικευµένα προγράµµατα µάρκετινγκ και εκπαίδευση στη γευσιγνωσία από τον ΕΣΒΙΤΕ το 2004. «Η γευσιγνωσία δεν είναι απλώς µια ικανότητα. Είναι µια τέχνη που µας βοηθά να κατανοούµε τη γεύση, την ποιότητα και τη µοναδικότητα του προϊόντος», τονίζει η ίδια.
Προωθώντας το ελληνικό προϊόν στις αγορές του κόσµου
Η Creative Milestones ιδρύθηκε το 2019, αποτυπώνοντας την επιθυµία της Κατερίνας να ενισχύσει την εξωστρέφεια των ελληνικών ελαιολάδων και άλλων αγροδιατροφικών προϊόντων, πάντα µε έµφαση στην ποιότητα και την αυθεντικότητα.
«Η δηµιουργία της Creative Milestones ήταν ένα όραµα που γεννήθηκε από την ανάγκη να επικοινωνήσουµε την ταυτότητα του ελληνικού ελαιολάδου στις παγκόσµιες αγορές, συνδυάζοντας την παράδοση µε τις σύγχρονες τάσεις στη γαστρονοµία», εξηγεί. Η Creative Milestones αναδεικνύει την ιστορία του προϊόντος, το πολιτιστικό πλαίσιο και τη διατροφική του αξία, µε στόχο να εµπνεύσει τους καταναλωτές και να προωθήσει τις εξαγωγές.
Η γέννηση του Loving
«Με το προϊόν µας θέλαµε να αποτυπώσουµε την αγάπη µας για τη γη µας και τον κόπο των παραγωγών» δηλώνει η Κατερίνα Παπαϊωάννου. Το «Loving» δηµιουργείται από επιλεγµένους ελαιώνες της Πελοποννήσου, µιας περιοχής µε ιδανικές συνθήκες καλλιέργειας για την Κορωνέικη ποικιλία ελιάς, η οποία προσφέρει πλούσια γεύση και µοναδικά αρωµατικά χαρακτηριστικά.
Σύµφωνα µε την ίδια, το προϊόν αυτό δεν είναι απλώς ελαιόλαδο. Αποτελεί µια ωδή στη φύση, την παράδοση και τον ελληνικό πολιτισµό, φέρνοντας στους καταναλωτές ανά τον κόσµο µια γευστική εµπειρία που αντανακλά την αυθεντικότητα της ελληνικής γης.
Η σηµασία του αγροτουρισµού
Η Κατερίνα Παπαϊωάννου προωθεί επίσης τον αγροτουρισµό ως έναν τρόπο σύνδεσης του ελληνικού ελαιολάδου µε τον τουρισµό.
«Η Ελλάδα έχει πολλά να προσφέρει µέσω του αγροτουρισµού. Σχεδιάζουµε να συνδυάσουµε τις τοπικές τοποθεσίες και τα προϊόντα µας, προσφέροντας εµπειρίες που επιτρέπουν στους επισκέπτες να γνωρίσουν την αυθεντικότητα του τόπου µας», αναφέρει χαρακτηριστικά η ίδια. Αυτή η πρωτοβουλία φιλοδοξεί να ενώσει τον τουρισµό µε τα τοπικά προϊόντα, φέρνοντας τους επισκέπτες κοντά στην ελληνική φύση και στην πλούσια γαστρονοµική της παράδοση.
Σχολείο Ελαιολάδου στη Λακωνία
Πιστεύοντας ακράδαντα στην αξία της εκπαίδευσης, η Κατερίνα Παπαϊωάννου έχει επίσης αφιερωθεί στην εκπαίδευση επαγγελµατιών του ελαιολάδου. «Η γνώση της γευσιγνωσίας είναι θεµελιώδης για όσους ασχολούνται µε τις εξαγωγές. Όταν οι επαγγελµατίες κατανοούν τη γεύση και την ποιότητα, µπορούν να εκπαιδεύσουν τους καταναλωτές και να αναδείξουν τα ελληνικά ελαιόλαδα σε παγκόσµιο επίπεδο» εξηγεί η ίδια. Στόχος της είναι η δηµιουργία ενός Σχολείου Ελαιολάδου στη Λακωνία, που θα εκπαιδεύει παραγωγούς, γευσιγνώστες και εξαγωγείς, βοηθώντας τους να αποκτήσουν βαθιά γνώση σε κάθε στάδιο, από την καλλιέργεια µέχρι την εξωστρέφεια.
Παράλληλα η ίδια απευθύνεται συµβουλευτικά στους νέους που επιθυµούν να ασχοληθούν µε τον τοµέα του ελαιολάδου: «Η αγάπη για το προϊόν και η κατανόηση της ιστορίας και των αξιών του είναι το κλειδί. Είναι σηµαντικό να γνωρίζουν τόσο την παραγωγή όσο και την εµπορική πλευρά, και να παραµένουν ανοιχτοί στη µάθηση, καθώς η αγορά εξελίσσεται».
