ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Απώτερος στόχος της συνεργασίας είναι να αναδείξει και τοποθετήσει το διεθνώς αναγνωρισμένο και βραβευμένο Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο ΠΟΠ Σητείας, ‘’LASITIA”, ως το κορυφαίο και αυθεντικό ελαιόλαδο, που παράγεται και τυποποιείται στη Σητεία της Κρήτης. Να αποδείξει πως η εξαιρετικά υψηλή ποιότητα του μπορεί να είναι προσιτή στον καταναλωτή, ώστε ο καθένας να έχει στο τραπέζι του ένα από τα καλύτερα και ποιοτικότερα Εξαιρετικά Παρθένα ελαιόλαδα του κόσμου.
Ήδη τα Τμήματα Μάρκετινγκ των δύο εταιριών εργάζονται εντατικά, με στόχο τη σύνταξη του οριστικού σχεδίου ενεργειών για την προβολή και προώθηση των προϊόντων LASITIA.
Πριν την οριστικοποίηση της συμφωνίας συνεργασίας διενεργήθηκαν λεπτομερείς και εις βάθος, ποσοτικές & ποιοτικές έρευνες αγοράς, καθώς και γευστικές δοκιμές, με εξαιρετικά αποτελέσματα, οι οποίες έδειξαν υψηλή πρόθεση αγοράς και ισχυρή αντίληψη της ποιότητας από τους υποψηφίους καταναλωτές.
Ο Γενικός Διευθυντής της Hellenic Farming Αλέξανδρος Βουρτσάκης δήλωσε:
Η Hellenic Farming δραστηριοποιείται στην εμπορία επιλεγμένων επώνυμων αγροτικών προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας, μέσω της συμβολαιακής γεωργίας, υπό το brand Lucia’s Farm. Διαθέτουμε τα προϊόντα μας, τομάτες, τοματίνια, πατάτες, κεράσια λεμόνια, κ.α. στην Ελληνική αγορά από το 2005, κυρίως στα μεγάλα Σούπερ Μάρκετ.
Το Eξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο ΠΟΠ Σητείας, Lasitia, που παράγεται και τυποποιείται, ίσως το μόνο στη Σητεία, είναι εξ’ ορισμού προϊόν που ταιριάζει απόλυτα στην φιλοσοφία και την αποστολή της εταιρίας μας.
Στόχος μας είναι η ανάδειξή του ως του κορυφαίου αυθεντικού Εξαιρετικού Παρθένου Ελαιόλαδου, το οποίο είναι προσιτό στον Έλληνα καταναλωτή.
Ο Διευθύνων σύμβουλος της Έλαια Σητείας Α.Ε – LASITIA Γεώργιος Κονδύλης δήλωσε:
Είμαστε αισιόδοξοι πως η συμφωνία με την Hellenic Farming, με την οποία μοιραζόμαστε την ίδια αντίληψη για την ανάδειξη και προώθηση επώνυμων ελληνικών προϊόντων στα μάτια του Έλληνα καταναλωτή θα μας επιτρέψει να έχουμε την επιθυμητή παρουσία σε ένα εκτεταμένο δίκτυο διανομής. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είναι σημαντικό να υπάρχουν συνέργειες που όχι μόνο μειώνουν το κόστος πωλήσεων με αποτέλεσμα τη συγκράτηση των τιμών, αλλά και αυξάνουν την δυναμική των προϊόντων στην αγορά.