της Σοφίας Σπύρου
Η επιχείρηση ιδρύθηκε µε στόχο να τυποποιεί το προϊόν των οικογενειακών ελαιώνων της συζύγου του κ. Τσολάκη Ελένης Κουλουµτούρη. Μέσα σε έξι χρόνια από την ίδρυσή της το 2017 έχει καταφέρει να διακινεί συνολικά περίπου 70-80 τόνους προϊόντος εκ των οποίων το 60% αποτελείται από επιτραπέζια και το υπόλοιπο από ελαιόλαδο ενώ όλο το προϊόν διακινείται σε τυποποιηµένη µορφή.
Το 2019 η επιχείρηση προχώρησε σε αλλαγή και δηµιουργία premium συσκευασίας µε έµφαση στο design κάτι που σύµφωνα µε τον κ Τσολάκη έχει επιδράσει πολύ θετικά στις πωλήσεις. Προκειµένου να προετοιµάσει το δρόµο για άνοιγµα στις εξαγωγές ο κ. Τσολάκης επένδυσε σε δηµιουργία του τυποποιητηρίου το 2021 «Για να µπορέσεις να εξυπηρετήσεις άµεσα παραγγελίες πρέπει να έχεις τη δυνατότητα να συσκευάσεις το προϊόν σε σύντοµους χρόνους», θα πει ο κ. Τσολάκης ο οποίος χρηµατοδότησε τη δαπάνη των 50.000 ευρώ για το τυποποιητήριο µε ιδίους πόρους.
Σήµερα το προϊόν της εταιρείας βρίσκεται σε 200 σηµεία πώλησης εντός και εκτός της χώρας µε την εγχώρια αγορά να αποτελεί περίπου το 60% των συνολικών πωλήσεων. «Πολλές από τις συνεργασίες µας βρίσκονται σε σηµεία τουριστικού ενδιαφέροντος και για αυτό το λόγο διαθέτουµε κωδικούς σε µικρές συσκευασίες των 100 ml σε ελαιόλαδο και 70-150 γρ. σε ελιά που έχουν µεγάλη ζήτηση», θα πει ο κ Τσολάκης.
Η επιχείρηση διαθέτει τρεις σειρές έξτρα παρθένου ελαιόλαδου το Kelli, Mikroskino και Μικρόκαµπο που όλες προέρχονται από blend γαϊδουρελιάς και Χαλκιδικής ενώ συνολικά η επιχείρηση κινεί 50 κωδικούς. Το δηµοφιλέστερο προϊόν όσον αφορά στην ελιά είναι η Μαύρη Χαλκιδικής ενώ συνολικά διακινεί εννιά τύπους ελιάς που περιλαµβάνουν και µαρινάδες µε βότανα, µπαχαρικά αλλά και γέµισµα µε πιπεριά Φλωρίνης, αγγουράκι και σκόρδο.