της Σοφίας Σπύρου
Ο ιδιοκτήτης Σάββας Λιναρδής ωστόσο διαθέτει µεγάλη εµπειρία ως παραγωγός επιτραπέζιας ελιάς από το 1989 και βρίσκεται στο χώρο από της τυποποίησης από το 2010. Το 2019 αποφάσισε να περάσει σε branding του προϊόντος ως premium µε την ετικέτα “Περίαπτον” κεφαλαιοποιώντας τη γνώση του στην παραγωγή ποιοτικού προϊόντος και στοχεύοντας σε άνοιγµα σε νέα κανάλια διάθεσης τόσο στην εγχώρια όσο και στην αγορά του εξωτερικού. Σήµερα η επιχείρηση παράγει 200 τόνους ελιάς Χαλκιδικής από περίπου 200 στρέµµατα ιδιόκτητων ελαιώνων που βρίσκονται στη Νέα Όλυνθο.
Πριν το 2019 ο Σάββας Λιναρδής διοχέτευε το προϊόν σε λαϊκές αγορές στην Μακεδονία το οποίο όπως θα πει του έδωσε τη δυνατότητα να χτίσει την ποιότητα του προϊόντος. “Οι αποδόσεις µε κύρια αγορά τις λαϊκές είναι περιορισµένες και µε δεδοµένο ότι τα τρία παιδιά µου ετοιµάζονται να µπουν στην επιχείρηση έπρεπε να αυξήσω το µέγεθος και να αλλάξω τον προσανατολισµό των πωλήσεων”, θα πει ο κ Λιναρδής. Στόχος όπως θα πει ο ίδιος είναι να µπούµε στη HORECA, σε καταστήµατα σε τουριστικούς προορισµούς στη Χαλκιδική και σε ντελικατέσεν αλλά όχι σε σούπερ µάρκετ’. Όσον αφορά στο όνοµα της ετικέτας που σηµαίνει “φυλαχτό” ο κ Λιναρδής εξηγεί ότι παραπέµπει στην ελιά ως τον καρπό που φέρει το πολύτιµο ελαιόλαδο.
Οι εγκαταστάσεις της επιχείρησης περιλαµβάνουν συσκευαστήριο καθώς και αποθήκη 300 τ.µ. µε την επένδυση να ανέρχεται σε 25.000 ευρώ και 150.000 ευρώ αντίστοιχα. Η επένδυση που χρηµατοδοτήθηκε από ιδία κεφάλαια έγινε προκειµένου να επιτρέψει στον κ Λιναρδή να αυξήσει την επιχειρηµατική δραστηριότητα ‘Μέχρι το 2010 λειτουργούσα µε τη µορφή οικοτεχνίας διατηρώντας τις ελιές σε βαρέλια που βρίσκονταν στο σπίτι αλλά οι ανάγκες ανάπτυξης µε οδήγησαν να δηµιουργήσω σύγχρονες εγκαταστάσεις’, αναφέρει ο ίδιος. Η επιχείρηση συµµετείχε για δεύτερη φορά στην Expotrof ενώ έχει δώσει το παρόν και σε άλλες εκθέσεις εντός της χώρας κάτι που φέρνει σύµφωνα µε τον κ Λιναρδή σηµαντικό όφελος στην εµπορική δραστηριότητα ‘Οι γνωριµίες που γίνονται µπορεί να µην αποφέρουν άµεσα αλλά σε βάθος χρόνου η επαφή που καλλιεργείται µες από τις εκθέσεις µπορεί να οδηγήσει σε άνοιγµα νέων συνεργασιών’, σηµειώνει ο κ Λιναρδής.