Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τρεις γενιές αριστείας στο Κρητικό ελαιόλαδο από την οικογένεια Μαλλιωτάκη

Η ιστορία της Elasion Cretan Olive Oils ξεκινά το 1975, όταν ο Εµµανουήλ Μαλλιωτάκης, γεµάτος πάθος για τη γη του και την παράδοση της Κρήτης, ξεκίνησε να καλλιεργεί ελιές στις εύφορες πλαγιές της Ιεράπετρας και να εµπορεύεται ελαιόλαδα της περιοχής.

Η δεύτερη γενιά, Μαρία Μαλλιωτάκη και Γιώργος Νικολαράκης πήρε την σκυτάλη εξελίσσοντας τις παραδοσιακές µεθόδους παραγωγής και εισάγοντας νέες τεχνολογίες που εξασφάλιζαν την αειφορία και την υψηλή ποιότητα. Με όραµα τη διάδοση της κρητικής κουλτούρας, η οικογένεια άρχισε να προωθεί το ελαιόλαδο Elasion στις διεθνείς αγορές, φέρνοντας τη γεύση της Κρήτης σε όλο τον κόσµο.

Σήµερα, η τρίτη γενιά της οικογένειας, µε την ίδια αφοσίωση και µεράκι, συνεχίζει την παράδοση, συνδυάζοντας την κληρονοµιά µε την καινοτοµία.

 

Διαβάστε και ξεφυλλίστε σε υψηλή ανάλυση το TOP 50 του Ελαίας Καρπός

 

Αυθεντικότητα και ποιότητα

Σύµφωνα µε τη διευθύντρια πωλήσεων της εταιρείας, Εµµανουέλα Λαµπίρη, το όραµα της Elasion είναι να παραµείνει σύµβολο αυθεντικότητας και ποιότητας, προσφέροντας στους καταναλωτές ένα εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο που αντικατοπτρίζει την ιστορία και τις αξίες της οικογένειας και της Κρητικής γης. «Οραµά µου είναι να καταστεί η Elasion ένα από τα πιο αναγνωρισµένα brands ελαιολάδου παγκοσµίως, γνωστό για την ποιότητά του και τη βαθιά του σύνδεση µε την κρητική γη» σηµειώνει χαρακτηριστικά η ίδια.

Η εταιρεία, που προσφέρει µονοποικιλιακό ελαιόλαδο από Κορωνέικες ελιές, αποκλειστικά από επιλεγµένους ελαιώνες στην Κρήτη, στοιχεύει στη διεθνή ανάπτυξή της, η οποία βασίζεται σε δύο άξονες: την οικοδόµηση ισχυρών συνεργασιών και τη συνεχή παρουσία σε διεθνείς εκθέσεις τροφίµων. Επίσης, διατηρεί σταθερές σχέσεις µε διανοµείς και χονδρέµπορους που επιθυµούν να προωθήσουν ένα αυθεντικό ελληνικό προϊόν στις δικές τους αγορές. Ήδη διατηρεί παρουσία στην Ευρώπη ενώ αγορές-στόχοι για την Elasion αποτελούν η Ασία και η Βόρεια Αµερική. «Πιστεύουµε πως το ελαιόλαδό µας έχει τη δυνατότητα να αναδειχθεί σε βασικό προϊόν υγιεινής διατροφής παγκοσµίως», τονίζει η ίδια.

Η υπεραξία της προέλευσης

«Η αγορά ελαιολάδου είναι άκρως ανταγωνιστική, ιδιαίτερα σε χώρες µε ισχυρή παραγωγή, όπως η Ισπανία και η Ιταλία. Μια από τις µεγαλύτερες προκλήσεις, τονίζει η κυρία Λαµπίρη, είναι να εκπαιδεύσουµε το κοινό στις διαφορές µεταξύ των ποιοτήτων ελαιολάδου και να δείξουµε τι κάνει το δικό µας προϊόν µοναδικό. ∆ίνουµε µεγάλη έµφαση στη διαφάνεια και στην επικοινωνία της προέλευσης και της διαδικασίας παραγωγής».

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η Goldgrelia EE εδρεύει στην περιοχή Ηρακλείου Κρήτης και αναδεικνύεται ως ένα υπόδειγµα καθετοποιηµένης επιχείρησης στον τοµέα της τυποποίησης και εµπορίας ελαιολάδου.

REPORTS

Το brand Oilove® αντιπροσωπεύει µια ελληνική οικογενειακή επιχείρηση που ιδρύθηκε το 2014. Στόχος της, σύµφωνα µε τον επικεφαλής Σπύρο Αρµύρο, είναι να φέρει στο...

REPORTS

Η Gaia Kallisti, µε έδρα τη Χαλκιδική, είναι µια ελληνική εταιρεία που προβάλλει τη µοναδική κληρονοµιά της Ελλάδας µέσω της παραγωγής εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου...

SPECIALS

Στην Αλιστράτη Σερρών, σε έναν τόπο γεµάτο φυσική οµορφιά και ιστορία, δύο φίλοι, ο Νίκος Πασιαλής και ο Θοδωρής Τσικρικώνης, έκαναν πραγµατικότητα µια κοινή...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Σάρκα και οστά θα λάβει το επόµενο χρονικό διάστηµα ο κοινός σχεδιασµός των υπουργείων Αγροτικής Ανάπτυξης και Οικονοµικών για πλήρη διαφάνεια στα θεµελιώδη στοιχεία...

REPORTS

Εβδοµάδα πόλωσης η περασµένη για τον ελαιοκοµικό τοµέα, µε την ιταλική αγορά να αντιστέκεται και να ανακτά περίτεχνα τα 9 ευρώ για τα (λίγα)...

REPORTS

Σε μια αντισυμβατική τοποθεσία ελαιοκαλλιέργειας, ο ιδρυτής της Oasis Olives αντιμετωπίζει ένα εξαιρετικό σύνολο προκλήσεων με το πρόβλημα των μειωμένων ωρών ψύχους να καραδοκεί...

ΕΛΑΙΩΝΑΣ

Η βιολογική γεωργία εξετάζει εναλλακτικές λύσεις για την καταπολέμηση του δάκου, όπως ο χαλκός, η καολίνη και η πρόπολη, με στόχο τη μείωση των...