Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Με βλέψεις για τις διεθνείς αγορές επιτραπέζιας ελιάς η οικογένεια Μπλίκα

H οικογένεια Μπλίκα µε έδρα στην περιοχή του Μεσολογγίου Αιτωλοακαρνανίας δραστηριοποιείται στο χώρο της παραγωγής, επεξεργασίας και εµπορίας επιτραπέζιας ελιάς από το 1975.

της Σοφίας Σπύρου

Το 2012 ολοκληρώθηκε η καθετοποίηση µε την ίδρυση της Blikas Olives µε στόχο την τυποποίηση και branding του προϊόντος. Στην εταιρεία που ίδρυσε ο Νίκος Μπλίκας ο οποίος είναι γεωπόνος δραστηριοποιούνται σήµερα εκτός από τον πατέρα και οι τέσσερις γιοί ∆ηµήτρης, Αριστοτέλης, Κωνσταντίνος και Στέφανος Μπλίκας.

Ο ιδιόκτητος ελαιώνας αποτελείται από 100 στρέµµατα που παράγουν περίπου 40 τόνους ελιάς Καλαµών κατά µέσο όρο ενώ η επιχείρηση εµπορεύεται πάνω από 300 τόνους ελιάς µε τον όγκο των πωλήσεων να αυξάνονται περίπου κατά 10% σε ετήσια βάση. Εκτός από ελιά Καλαµών που προµηθεύεται κυρίως από παραγωγούς της Αιτωλοακαρνανίας η επιχείρηση προµηθεύεται προϊόν από διάφορες περιοχές της χώρας προκειµένου να διαθέτει γκάµα ποικιλιών από ελιές Αµφίσσης, Χαλκιδικής και Θάσου. Πριν δύο χρόνια η εταιρεία απέκτησε νέο συσκευαστήριο στην περιοχή Χρυσοβέργι για να καλύψει τις ανάγκες ανάπτυξης της δραστηριότητας.

 Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το τεύχος 40 του Ελαίας Καρπός

Το προϊόν βρίσκεται εντός της χώρας σε καταστήµατα ντελικατέσεν και καταστήµατα παραδοσιακών προϊόντων στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη αλλά και σε νησιά του Αιγαίου αλλά και στην Κρήτη ‘το προϊόν διοχετεύεται επιπλέον στη HORECA ενώ βρίσκεται και σε τουριστικά καταστήµατα στα οποία κινούνται κυρίως οι συσκευασίες vacuum’, θα πει ο Αριστοτέλης Μπλίκας.

Περίπου το 80% των πωλήσεων αφορούν στην εγχώρια αγορά αλλά όπως θα πει ο Αριστοτέλης Μπλίκας η δηµιουργία του νέου συσκευαστηρίου έχει σηµατοδοτήσει το άνοιγµα της επιχείρησης και σε αγορές του εξωτερικού. Οι πρώτες εξαγωγές της Blikas Olives έχουν κατευθυνθεί στις αγορές της Γερµανίας, Ιταλίας, Πολωνίας αλλά και στα Βαλκάνια. Η επένδυση του συσκευαστηρίου ήταν της τάξης των 280.000 ευρώ εκ των οποίων το 50% χρηµατοδοτήθηκε µες από LEADER.

Με δεδοµένο ότι ο κλάδος της επιτραπέζιας ελιάς είναι κυρίως εξαγωγικός ο κ Μπλίκας σηµειώνει ότι κύριος στόχος της επιχείρησης είναι να κατευθύνει τις πωλήσεις στο εξωτερικό ‘Η ποιότητα της Ελληνικής επιτραπέζιας Καλαµών είναι ανώτερη σε σχέση µε τον ανταγωνισµό και αυτό είναι πολύ δυνατό χαρτί για κάθε Ελληνική επιχείρηση που επιδιώκει να µπει σε εξαγωγές’.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Σε μια χρονική συγκυρία που το ελαιόλαδο, ένας εκ των βασικών πυλώνων της μεσογειακής διατροφής, παλεύει να βρει υγιή και κερδοφόρο βηματισμό στην αγορά...

REPORTS

Ο πλέον αξιόπιστος και επί δεκαετίες καταξιωμένος Διεθνής Διαγωνισμός Εξαιρετικού Παρθένου Ελαιολάδου, ΚΟΤΙΝΟΣ, κηρύσσει την έναρξή του ως ο πρώτος και χρονικά διαγωνισμός για...

REPORTS

Ο Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων των Ηνωμένων Πολιτειών (FDA) ανακοίνωσε την επικαιροποίηση του ορισμού του ισχυρισμού «υγιεινός» που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην επισήμανση των...

REPORTS

Στο πλαίσιο της αποστολής του να αναδείξει τα οφέλη του ελαιολάδου για την υγεία, τον πολιτισμό και τη βιωσιμότητα, το Διεθνές Συμβούλιο Ελαιολάδου (IOC)...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Σάρκα και οστά θα λάβει το επόµενο χρονικό διάστηµα ο κοινός σχεδιασµός των υπουργείων Αγροτικής Ανάπτυξης και Οικονοµικών για πλήρη διαφάνεια στα θεµελιώδη στοιχεία...

REPORTS

Εβδοµάδα πόλωσης η περασµένη για τον ελαιοκοµικό τοµέα, µε την ιταλική αγορά να αντιστέκεται και να ανακτά περίτεχνα τα 9 ευρώ για τα (λίγα)...

REPORTS

Σε μια αντισυμβατική τοποθεσία ελαιοκαλλιέργειας, ο ιδρυτής της Oasis Olives αντιμετωπίζει ένα εξαιρετικό σύνολο προκλήσεων με το πρόβλημα των μειωμένων ωρών ψύχους να καραδοκεί...

ΕΛΑΙΩΝΑΣ

Η βιολογική γεωργία εξετάζει εναλλακτικές λύσεις για την καταπολέμηση του δάκου, όπως ο χαλκός, η καολίνη και η πρόπολη, με στόχο τη μείωση των...